Bokrean

I går tog jag mig tillslut tid att gå en snabbis på bokrean för att göra lite fynd, de var ganska utplockat bland barnböckerna men jag fick med mig några stycken i alla fall.

       

Bland annat köpte jag en JÄTTE STOR kartbok till Milia. När vi var i Thailand i fjol köpte vi massa små flaggor som vi tänkte att vi på något sätt skulle sätt upp/sätta in/sätta fast en för varje land som Milia besökt. När jag såg den här kartboken bestämde jag mig för att de var sätta in de skulle bli så nu ska jag bara leta fram flaggorna.



     
1. Här i mellersta Sverige bor vi. 2. Här, i Thailand, har jag varit. 3. Hit, till Turkiet, ska jag till hösten.

Jag hoppas att Milias kartbok kommer att fyllas med många fler flaggor för resa är bland de bästa som finns.


Jag köpte en bok till mig själv också, vi får väl se hur många av dessa tusen man hinner avverka innan man dör. Förhoppningsvis blir de många, som sagt resa är bland de bästa som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0