Ensam hemma

Idag är första dagen som jag har lämnat Milia på dagis utan att ha något jobb eller möte inbokat, de känns väldigt konstigt att bara vara hemma. Hon blir ju inte där hela dagen (fortfarande inskolning), jag ska hämta henne när hon har sovit när nu de blir, igår hade dom väckt dom henne kl. 14.30, i tisdags vaknade hon kl. 13.15. Man kanske ska njuta av den här dagen, av ensamtiden för nästa vecka behöver jag inte direkt fundera över vad jag ska göra när Milia är på dagis, då börjar allvaret, jobb 8-17 måndag-torsdag. 

Just nu sitter jag med en god kopp kaffe och väntar på att bulldegen ska jäsa färdigt, hoppas bara att jag hinner baka färdigt innan de är dags att hämta, jag har nämligen gjort en dubbelsats. Blev så väldigt sugen att baka igår när S hade med sig nybakta bullar till kaffet, mmmm.

 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser gott ut det där,

Kommer förbi under helgen och tar en kopp kaffe och nybakta bullar tar med oss SEBBE

2009-02-26 @ 15:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0