Inskolningen går inte vidare bra just nu...

Tredje inskolnings dagen blev ingen inskolningsdag, de blev en hemmadag med magsjuka för både min och Milias del . De kom ju väldigt lägligt med tanke på just inskolningen, ev kanske (mest troligt inte) vi kan gå dit igen på fredag men då blir de bara en dag och sen är de helg. Nästa vecka ska jag på jobbet tisdag och onsdag ett par timmar, då var tanken att jag skulle prova lämna henne själv men nu kanske inte alls de fungerar. Vi får väl se, de kanske blir till att börja om inskolningen till veckan och försöka pussla ihop de så att jag i alla fall kan åka iväg på jobb ett par timmar på tisdagen. 


Milia testade nya kontorsstolen i morse, hon var väldigt nöjd, den går ju att snurra. Hon har betydligt mer ork och energi än mig idag, dom blir ju vanligtvis inte lika sjuk som oss vuxna

Kommentarer
Postat av: mammor

Krya på er mina älsklingar.

Dagis 8 inskolningen) får vi hjälpas åt med

Kram mamma

2009-02-18 @ 12:44:30
Postat av: Sofia

Hej!

Jag tycker bilderna va fina jag!

Tråkigt att behöva avbryta inskolningen.. Men med Milia kommer det nog inte bli några problem!

Jag vet inte när vi ska bada nästa gång, snart iaf, får inte dröja förlänge!

Här är länken till resorten som du undrade över, ska vi kanske köpa en lägenhet tillsammans ? =) http://www.scandinavianlaguna.com

Dom är riktigt fina!

Krya på er!

Kraam Sofia

2009-02-18 @ 17:23:29
URL: http://www.bruceleontin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0