129 kr fattigare, 1 hårfön rikare

Nu har jag investerat i en hårfön, kan man kalla något som kostar 129 kr för invetsering? Jag menar de är ju inget som ökar i värde eller ens ger pengarna tillbaka om man skulle sälja den. Investering är nog fel, jag har inhandlat en hårfön och imorgon ska jag försöka få till en frisyr av mitt korta hår.

Jag köpte den absolut billigaste hårfönen som fanns, jag kanske bara använder de en gång vad vet man. Förmodligen finns de en anledning till att den var billigast, den lär väl inte vara av högsta kvalité men kan de skilja SÅ mycket mellan olika hårfönar? Vad gör en hårfön för 1 000 kr som en för 129 kr inte gör?


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Hoppas den håller den enda gången du ska använda den då:D Nä skämtar bara. Jag är likadan jag. Har en hårfön som är gammal som gatan. Den har fungerat åt mig de få gånger som jag använder den. Köpte den dessutom billigt så ibland kan det fungera ju:) Trevlig kväll!

2010-01-26 @ 15:04:17
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0