Kakel & klinkers

Idag har Mathias och Dan varit iväg och hämtat de kakel och klinkers som vi beställde för några veckor sedan. De blev två svängar eftersom vi fick för lite kakel till lilla badrummet och klinkers till golvet i groventrén saknades helt. Jag tror att det ordnade säg med kaklet till badrummet men däremot till golvet i groventrén hade lagersaldot i systemet visat att det fanns hemma fast de INTE gjorde de. Dom skulle behöva göra en beställning nu och då kan vi tidigast få de i mellandagarna och de har inte vi tid att vänta på. De är nämligen så att golvet i groventrén är prio ett eftersom de är så mycket annat som är beroende av detta. Mathias fick välja ett nytt, med hjälp av mig på telefon (och vilken hjälp de är att bestämma kakel med någon på telefon). Han sa att de var väldigt likt de första vi hade valt, hoppas att de blir bra, de blir de säkert. 

Jag som har haft sån beslutsångest över kakel och klinkers, att de ska bli rätt, att ska bli bra, att de ska bli praktiskt, att ska bli snyggt med mera också blir de så här. När man äntligen hade hittat något som kändes bra, dessutom var de så här att den här plattan fastnade jag verkligen för och ville verkligen ha. Nog om detta, nu är de som de är. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0