Dagis

Eftersom jag börjar jobba på måndag är de dags för Milia att börja på dagis igen. De blir en mjukstart även för henne, tre veckor sedan två veckor ledigt igen. Dessutom kommer hon bara att gå två dagar i veckan nu efter sommarlovet. Hon blir hemma med Mathias måndag, tisdag varannan vecka och onsdag, torsdag varannan vecka och med mig på fredagar. Nu tänkte vi försöka lösa de så att hon inte behöver börja på dagis förrän vi kommer hem från utlandet i andra hälften av september. De blir så hattigt annars, hon hinner precis komma in i de innan de är dags att vara ledig igen, de handlar ju bara o sex dagar och dom flesta av dom är redan löst, hon får ett långt sommarlov.


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så skönt med mjukstart :)



Sv: Jag kan tänka mig att man tröttnar på alla val man måste göra. Jag tycker redan det är svårt :)

2009-08-08 @ 15:08:53
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0