Fotoutmaning

Jag har fått en fotoutmaning av Cajsa. Här är reglerna:

- Gå in i mappen Mina bilder (eller My Pictures, eller var ni nu har era foton).
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.



Sjätte bilden i min sjätte mapp är från september 2006. Jag hämtade min sambos brorsdotter på dagis den dagen och var barnvakt till henne under resten av eftermiddagen. De var en jätte fin dag så vi gick till lekparken, vi gungade, vi grävde och vi klättrade.

Jag skickar den här utmaningen vidare till några som jag tror har den ogjord:

Bella

Malin - Inspiration & Design

Lena - Lätt och lagom

HUS nr NIO

Johannisgirl

Hanna - Nytt läge


Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration&design

Hej på dig! Har fått den tidigare från några och ska försöka komma i håg och anta den. :)



Ha en fin kväll!! Kram

2009-02-07 @ 15:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0