Hämtat Milia

Jag och Mathias har varit nere i huset hela dagen, vi fick en del gjort men de kändes som att de tog stopp på nått sätt. Stoppet beror absolut inte på att vi är färdig på något sätt men vi har liksom ingenting att plocka upp sakerna i/på. Vi saknar tv-bänk, bord i vardagsrummet, garderobsinredning,, inredning ill klädkammaren, hyllor och lite annat. Förhoppningsvis kanske vi kommer iväg och kan handla lite av de under veckan. Garderobsinredning är inget problem att handla men vardagsrums bord tex vill man ju hitta ett som man verkligen vill ha och de kan ju ta sin tid. 

Vi fick bland annat upp tallrikshyllan på Milias rum och jag är väldigt nöjd med resultatet.
 

     

Vid middags tid åkte vi ut till Mathias mamma för att äta och hämta Milia som har sovit där inatt. Vi var nämligen bjudna på hockey med Mathias jobb igår, dom var matchvärd så de bjöds även på trerätters middag och lite annat. Efter matchen gick vi till min mormor som fyllde år igår, GRATTIS, även där blev vi bjudna på trerätters, kände mig kanska proppfull när jag sjönk ner i soffan igår kväll. Dessvärre fick ju inte Milia följa med på kalaset, vi hade redan lovat farmor att få rå om henne över helgen, dessutom var de nästan sovdags för henne när hockeyn var slut så de hade inte varit någon idé att hämta henne för något kalas då.

Milia verkade ha haft de jätte bra hos farmor, inte för att jag hade trott något annat. Jag är väldigt glad att Milia är så glad i både sin farmor & farfar och mormor & morfar, inge problem att lämna henne med någon av dom.

     
1. Milia har en favorit nalle (som är större än henne) hos farmor & farfar, hon hade burit runt på den hela dagen och den hade sovit med henne i sängen inatt. 2. En annan favorit är trappen, tur att vi inte har någon trapp i huset... 3. Milia och farmor hade bakat sockerkaka som vi fick smaka efter middagen, jätte god.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte snyggt med Hyllan i Milias rum, Du har verkligen en bra smak, det lär väl finnas en och annan som kommer att göra lika som dig det är ju många som följer din Blogg och som inte är lika fantasi rik, Kul att vara först med IDEERNA. Milias rum ser verkligen ut som en liten smällkaramell, fina möbler fina färger, Sockerkakan såg god ut,

2009-02-02 @ 06:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0