Milia och pappa

Idag har Mathias varit hemma med Milia hela dagen, de var länge sedan dom två var bara dom, välbehövligt med andra ord. Jag tror att dom båda har längtat efter den här dagen, att få vara själv, de blir inte samma sak när jag är hemma. De blir nog så att jag både tar och får för mycket av ansvaret. 

Samtidigt som de var länge sedan dom var bara dom så var de länge sedan jag var ifrån Milia en hel dag också så nu längtar jag och ska skynda mig hem. Tänk snart är de här min vardag, vardag att inte få träffa henne på hela dagarna... Hur ska de gå, jag kommer att längta ihjäl mig. De är bara att passa på att njuta den här sista veckan, på måndag börjar inskolningen och om två veckor sitter jag på jobbet. 

Kommentarer
Postat av: mammor

Skönt för Matte att få rå om våran lilla prinsessa ensam. det behöver de verkligen, eftersom det har blivit mycket för Matte med husbygget och för dig att ta hela ansvaret med lill huldan.

Skönt att leva ett riktigt familjeliv eller hur?

Ni finns i våra tankar dygnet runt även Krilles lilla familj.

2009-02-11 @ 10:33:50
Postat av: Jacke

Ja du kan lägga in min blogg som en länk.

2009-02-12 @ 18:28:22
URL: http://fantajacke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0