Fullt hus

Redan igår hade vi våra första "riktiga" besökare här och uppvaktad blev vi med både blommor, vin och presenter. De var min mor och far, min bror med sin lilla familj och en av mina bästa vänner som kom och besökte oss. Vi åt middag och skålade tillsammans allihop. Nu är både spisen, fläkten, ugnen och diskmaskinen invigd, förutom att en säkring gick så fungerade allt utan problem.

     
1. Milia var glad att alla sakerna fick flytta med ner till huset. Hon var inte så glad när vi packade ner allt, hon hängde sig i påsen när Mathias skulle bära ut den till bilen. 2. Har man flyttat till nytt hus är de fest och är de fest då får man sitta på bänken och välja vad man vill ur skålarna. 3. Man får även smaka kladdkaka, de roligast att gegga med den, inte så intressant att stoppa i munnen. 4. Sofia ville inte vara med på bild ; )

     
1. Kusinerna myser. 2. Bella och mamma. 3. Krille hjälper Milia att bygga tågbana, Krille tyckte att de var lite roligare än Milia.

Idag har Mathias mamma och pappa varit här och hjälpt oss med diverse saker. Karina hade gjort med sig middag och mamma och pappa som tog med sig Milia på hockey stannade kvar och åt med oss så vi har haft storfamiljs middag idag också. Fullt hus är underbart tycker jag, kanske inte alla dagar i veckan men gärna ofta.

     
De snöade konstant i två dygn så på söndag morgon tog Milia med sig sopskyffeln ut för att hjälpa mamma att skotta.

Jag har tyvär inte fått med mig sladden till kameran i flytten så jag kan inte bjuda på några bilder. 

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte trevligt med middagen, kul att Bella också kom, Det blev middag för mig och pappa fredag lördag och söndag, lite lyxigt kan man tycka men otroligt gott och trevligt,

2009-02-10 @ 06:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0