Fotografera

Jag tar VÄLDIGT VÄLDIGT VÄLDIGT mycket kort och ännu mer har de blivit sedan Milia föddes. De är ju SÅ roligt att sitta och titta tillbaka på gamla bilder och minnas. Jag kan gå tillbaka nästan varje dag sedan Milia föddes, de är få dagar på snart 1,5 år som inte förevigad.


För exakt ett år sedan. Solstråle!

Vi skulle ganska snart behöva investera i en ny kamera, de verkar som att vår nuvarande börjar sjunga på sista versen. Den har verkligen varit värd varende krona, skulle vi räkna vad varje fotad bild har kostat så skulle de kanske bli 0,000001 kr eller ännu mindra, den har gjort sitt om man säger så. Någon dag, ganska snart, ska jag ge mig ut i kameradjungeln och leta en kamera som så småningom ska få ersätta den vi har. Nu verkar de som att pyret håller på att vakna så de blir inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0