Husdag igen

När de var dags för Milia att sova styrde jag vagnen mot huset. De blev en promenad som heter duga, de snöade hela natten och plogbilen hade inte varit ute då jag gick så de var VÄLDIGT VÄLDIGT tungt att skjuta vagnen. Svettig kom jag till slut ner till huset till Mathias, Dan och Karina som åkte ner tidigare. Mamma och pappa kom och hämta Milia efter att ha varit och jobbat, hon hann inte vakna innan så hon fick inte se sin spis idag heller.

Vi har pysslat på med både de ena och de andra, bland annat satt upp alla handtag på skåp och lådor i köket, bättrings målat, silikonat och städat. Karina sa precis som jag sa igår - man tycker att man ska hinna så mycket när man jobbar en hel dag men allt tar sin tid.



     


Dan silikonar (eller vad man säger) i taket

Vid middags tid åkte vi allihop hem till mamma och pappa och åt middag, Milia blev väldigt glad när vi kom hem och dessutom hade farmor och farfar med oss. Hon hade hjälpt till med maten och den var väldigt god, själv hade hon knappt tid att äta den, ju fler man är desto busigare och apigare blir hon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0