Önska kostar ingenting

Dessa snygga hyllor från danska Sebra kan man klicka hem hos http://www.inreda.com/ De skulle jag gärna vilja göra, jag målade en hylla till Milias rum men nu finns det ingen bra plats för den pga att möbleringen inte blev som jag hade tänkt mig. Dessa skulle gärna få ersätta den hyllan, skulle även kunna tänka mig en uppsättning i allrummet och kanske som sängbord i vårat sovrum... Som sagt önska kostar ingenting 


Sebra Oval Bookcase, set om 4 st, VitSebra Square Bookcase, set om 4 st , Vit


Kommentarer
Postat av: Joseifne

det är tur att det inte kostar att önska sig, för dåvore jag ännu fattigare! : )

2009-01-27 @ 10:49:45
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Cajsa Wiselquist

Fint! Såg ditt meddelande. Ni kan väl höra av er när det passar för er. Det är ju liksom ni som är upptagna av given anledning! Skönt att det snart är klart. Ser jättefint ut! Vi måste komma ut o kolla nån dag. Vi kan säkert träffas någon dag till veckan. Torsdagar är jag upptagen, annars är det ok när som helst. Kram Cajsa.

2009-01-27 @ 14:20:58
Postat av: Cajsa Wiselquist

Du förresten. Cathrin på mitt jobb som var en av dem som köpte en mössa, har länge påmint mig om att prata med dig eftersom mössan hon köpte var förliten. Den är alltså oanvänd. Hur löser vi det?

Hälsn. Cajsa

2009-01-27 @ 16:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0