Kalas igen

Igår kväll åkte jag och Milia till G för att fira hennes födelsedag, S och R kom också. Vi blev bjudna på tårta, bullar och massa kakor, gott var de.


Milia och födelsedags barnet bygger tågräls. G försökte i alla fall men Milia hade ro att sitta still ungefär lika länge som det tog för mig att ta kortet

Små trollen busade och levde rövare, framförallt Milia, hon får ett tvångsmässigt behov att ta på ALLT så fort jag säger ajaj, rör inte.


Småtrollen fick låna badkaret hos G, dom hade nog kunnat suttit där hur länge som helst

Milia fick pyjamas och välling innan vi for hem eftersom hon med största sannolikhet skulle somna i bilen, och de gjorde hon. MEN hon vaknade när vi kom hem, så istället för att ha somnat för natten i bilen så sov hon en power nap. De blev en sen kväll för pyret.

Idag har vi haft trevligt besök av S och R samt R:s söta kusin A hela dagen. Milia, R och A har lekt, ätit, busat, fikat, sett film och "bråkat" om vartannat. Ett tag såg de ut som att någon hade släppt en bomb här inne tätt följd av en tromb genom lekhörnan. Jag och S har druckit kaffe, druckit kaffe och druckit kaffe så mycket så att Sandra konstaterade at hn luktade kaffe efter att ha varit utanför dörren en sväng.


Två trötta busungar ser på film efter en hel dag med MASSA bus och lek

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi

Vilket RADARPAR, hur sör som helst båda två, Des er ut att må gott de små trollen.



Kram till er alla.

2009-01-15 @ 06:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0