Ny kamera

Vi tog och införskaffade i en ny kamera här i veckan. Vår förra sjunger nog på sista versen och vi vill inte riskera att stå utan. Den gamla har verkligen varit värd pengarna, de har fotats otaliga bilden med den och vi har varit jätte nöjd med den.

På den tiden vi köpte våran Olympus fanns de inte digitala systemkameror, nu finns de men de blev inte en sådan den här gången. Planen är att vi ska köpa en sådan inom snar framtid (hoppas jag), jag älskar verkligen att fota. För tillfället blev de en liten, smidig kamera och den har faktiskt suddat ut mina tvivel om att små kameror inte är tillräckligt bra.

Testade den lite idag och helt plötsligt känns de inte som att de är någon jätte brådska med den där systemkameran MEN jag skulle gärna vilja ha en sån "riktig" kamera ändå.



     

Helt okeja bilder, tycker jag, med en relativt billig, liten kamera utan speciella funktioner och finesser. Dessutom funkar de att fota studsande barn, nägot vår förra kamera inte klarade av.


Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Är samma tankar här, min lilla kamera räcker sisådär, det blir faktiskt oftast ok bilder, men jag vill ju verkligen ha en systemkamera ändå och få möjlighet att de där underbara bilderna...

2009-07-19 @ 22:08:01
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0