Fredagsmys med tacos

Jag är inte speciellt spontan av mig men jag skulle gärna vilja vara de och jag älskar när andra är de. Varför ska allt planeras in i minsta detalj? Varför ska allt man gör vara planerat sen fler veckor tillbaka? Är de verkligen så fullt i kalendern att man bara ska kunna göra något om de bestäms och skrivits in två veckor i förväg?

I torsdags bestämde jag och S att vi skulle äta tacos och se Så ska de låta tillsammans på fredag (igår alltså), de gick alldeles utmärkt även fast de bestämdes från den ena dagen till den andra. I går bestämde vi att vi skulle bjuda med min mor och far och de gick också alldeles utmärkt även fast de var samma dag. Tänk man behöver inte planera så mycket, vi lyckades ha trevligt, få ihop ett välfyllt tacobord, en god efterrätt och gott att dricka i glasen ÄNDÅ, otroligt! ; ) 




Efterrätt, mmmmmmmmmmmm

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en jätte god middag/efterätt/vin och godis och framför allt TACK för att vi fick komma och umgås med er ungdomar vi blir lika glada varje gång ni vill umgås med oss Gamlingar fniss fniss men det är inte så som vi känner oss.

2009-03-22 @ 17:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0