Summering

De är hög tid att summera den faktiska kostnaden för vårt husbygge, nog för att de fortfarande kommer att tillkomma en hel del med tanke på att vi inte ens är nästan klar ute. I vilket fall så ska här räknas, de får bli en delsummering helt enkelt. Igår roade jag mig med att sortera upp alla kvitton och häfta fast dom på A4 ark för dom måste kopieras ganska omgående för de överhuvudtaget ska gå att utläsa vad vi köpt. Man skulle kunna tro att en del kvitton är flera år gammal men de är bara väldigt dålig kvalitet på dom...



Jag känner lite pirr i magen för att ta reda på vad huset egenligen kostat... snart VET jag.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Lite spännande att se slutsumman förstår jag.

2009-05-14 @ 12:02:08
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0