Storfiskarn

De fanns två saker som jag borde ha önskat mig å Milias vägnar när hon fyllde år. Varje gång någon frågade vad hon önskade sig gav jag samma svar - jag vet inte, kan inte komma på något speciellt. Glömde helt bort dom två saker jag egentligeb visste att hon skulle vilja ha, den ena är en kassaapparat, den andra ett fiskespel.

Nu fick hon en kassaapparat av snälla familjen A vilken används flitigt, hon betalar och betalar och betalar. Den kassan har snart haft fler lådöppningar än på IKEA en löningshelg.


Så fort hon får chansen så fiskar hon några omgångar. Här hos kusinerna M & S på M:S kalas förra helgen.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Underbart när de tycker om och leker med det de får. Nu har jag påbörjat min uppdatering utav mina länkar så nu finns du med:) Ha en bra söndag.

2009-09-27 @ 08:33:46
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0