Dålig start på arbetsveckan

De började med att jag kom in på jobbet och upptäckte att jag hade glömt datorn hemma, suck... Ut i bilen igen för en resa på 4 mil tur och retur, kom inte igång förrän vid 10-tiden. Kl 12 dags för lunch, tillbaka kl 13. Kl 14.45 dags att stänga ner. Kl 15.20 tandläkarbesök, klar kl 16.10, ingen idé att åka tillbaka till jobbet.

Eftersom jag hade ett hål (SKIT, har inte haft de sen högstadiet eller kanske tom mellanstadiet) skulle ett återbesök bokas in. Kvinnan i receptionen frågade om jag ville komma redan kl. 8.30 imorgon. Hmm, nä jag måste jobba, nog för att jag var väldigt effektiv dom få timmar jag jobbade idag och de bara är jag som får lida för förlorad tid och jobba igen den. Nästa lediga tid var inte förrän i mitten av februari men den fick de bli.

Hoppas på en bättre dag imorgon, tog inte hem datorn ïdag så den kan jag iaf inte glömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0