Gatufesten

Igår var de invigning av årets Gatufest. Det har blivit en tradition att på invigningsdagen åka in och äta, titta lite och gå en sväng på tivolit (för barnens skull). De här var fjärde året i rad som vi (mina föräldrar och min brors familj) gör detta och varje år har vi haft jätte fint väder, varje år har vi kunnat sitta på någon av stans uteserveringar. 


Milia valde laxspett, ett ganska otippat val då de fanns köttbullar med gräddsås men jag tror att hon var nöjd med sitt val. Hela spettet gick ner.



Trots att jag var VÄLDIGT mätt och egentligen inte skulle fått ner en enda smula till blev jag bara tvungen att köpa en bägare med två kulor glass. De var inte vilken glass som helst.


Ben & Jerrys har en vagn uppställd under Gatufesten och då måste man ju passa på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0