Hon väcker Elsa

För några dagar sedan upptäckte My att hon kunde skrika, med väldigt ljus röst får hon fram ljud som ibland skär i öronen. Igår när jag och Milia var i köket låg My på mattan och lekte, hon "pratade" med leksakerna högt och länge. Tillslut blev väl Milia (som själv inte är så tystlåten) less och sa - men mamma hon väcker ju Elsa (dockan), hon måste prata med små boksäver (undra vart hon hört de...). Hon gick iväg och sa till My som då blev ännu gladare över sällskap och skrek då ännu högre.

När vi var klar i köket gick jag och satt mig med My. Milia bad mig då titta om Elsa fortfarande sov eller om hon hade vaknat. Så här såg de ut i vagnen:


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja där fick man sig ett gott skratt " Hon är påhittig våran lillgumma" "Lillgammal" precis som du var Angen när du var i hennes ålder, så äpplet faller inte så långt från trädet

2011-07-20 @ 08:12:22
Postat av: Erika Stridsberg

Hittade din blogg av en slump när jag surfade omkring :) . Vilka fina barn ni har Angen! Och vilket jättefint hus ni byggt! Hälsa Mathias. // Erika i Västerås :))

2011-07-20 @ 17:58:11
URL: http://mammins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0