Tålamodsprövande montering

Regnet öste ner ute, My sov på soffan och Milia pysslade med dockorna då tog jag tag i monteringen av mamma och pappas lampa. Dom köpte lampan när vi var i Thailand i oktober, den var tänkt till köket efter att de renoverats. Nu är köket klart sen en tid tillbaka så de var hög tid för mig att göra de jag hade lovat.

30 sådana här ska pusslas ihop med hjälp av en beskrivning helt olik Ikeas beskrivningar for dummies och bli till snygg en lampa.





De här lampan består som sagt av 30 bitar och är långt ifrån den största, den består av 120 bitar och inget jag någonsin skulle ge mig på att montera.

Kommentarer
Postat av: mamma

Vad du är duktig vännen och tålamod det har du i jämförelse med mig TACK för hjälpen

2011-07-19 @ 06:37:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0