Ännu en vända till Birsta

När Milia sov efter lunch åkte jag och Sofia ännu en vända till Birsta eftersom de inte riktigt ville sig igår. Nu hoppas jag verkligen att detta var sista gången före jul, för nu SKA ALLA julklappar vara klar. Efter jul och kanske till och med före kommer de förmodligen att bli en massa vändor till Birsta men då för husets räkning, de ser jag fram emot för de betyder att de närmar sig inflyttning...

På vägen hem från Birsta trippen, som tog alldeles för lång tid även idag, hämtade jag Mathias nere vid huset och passade då på att fota lite.

Utebelysning/fasadbelysning




Kylskåpet och frysen står på sin plats


Kakelplattorna till köket är hämtade


Fogat är de i groventrén och hallen




Foder runt innerdörrarna


Imorgon ryktas det om att Milias rum ska tapetseras, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0