Borta bra men hemma bäst

Det var några dagar sen det blev något skrivet här. Jag har varit bortrest, i jobbet, men är nu hemma igen. Trodde aldrig innan jag fick barn att man skulle kunna sakna dom så här mycket på bara två dagar i och för sig saknar jag ju henne efter bara ett par timmar. Hur ska det gå när man börjar jobba? Då ska jag vara ifrån henne hela dagarna... de kommer nog att gå de också.

De var ju inte bara ett par dagar sen jag träffade familjen utan också ett par dagar sen jag var ner till huset. Innan jag åkte, i söndags, var jag ner och då såg det ut så här. Spännande att se hur det ser ut nu, det blir nog en tur ner imorgon.

Färdig målade väggar och tak



Vitvarorna



Ekgolv (här i klädkammaren)



Köket är till viss del ställt på plats

     

Bänkskiva i massiv ek



"Fönstret" mellan vardagsrum och allrum sitter på plats



Milia tyckte att både dosan som man öppnar garageporten med och pappas laserpenna såg ut som telefoner så hon svarade



Milia sa koja, koja och kröp in och ut ur köksskåpen

     

Vi har klarat av det första blöjbytet i huset, nöden har ingen lag...



Som ni ser på bilderna så blev inte köket färdigt under helgen, det var något som saknades bland annat. Det blev en hel del golv istället, i tre av fyra sovrum bland annat. Idag har elektrikern varit där och satt upp lite spottar, kontakter och lysknappar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0