Dagen som gått

På förmiddagen var vi ute i de otroligt fina vädret, -13 grader, sol och en massa härlig snö. Vi (dvs jag, Milia & mormor) åkte kälke, vi åkte pulka, vi låg i snön, vi satt i snön, vi kastade snö, vi åt snö (eller Milia åt snö). 



Snöänglar


När Milia sov ute i vagnen passade jag på att slå in lite julklappar, jag älskar att slå in julklappar. De är lite lättare när Milia inte är med annars vill hon gärna hjälpa till genom att ta bort pappret från paketen och dra ut hela pappes- och bandrullen, de tar lite längre tid om man säger så.

Papper och band har jag köpt på Lagerhaus




På eftermiddagen var jag och en av mina allra närmaste vänner, som var lite sugen att se hur de ser ut i vekligheten, ner till huset och tittade. Mathias, Dan och pappa har varit där idag, dom hade bland annat satt tak- och golvlister. Golvet i hallen var nästan färdigt, de saknades en liten rad längst ut och fog.

Taklist


Golvlist


Klinker i hallen

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofi Lindström

Hejsan Gumman!

Du kan räkna med att du har stående inbjudan till Grangatan varje JUL med Julklapps inslagningen.

Kanon snyggt.

Milia ser ut som ett litet troll på alla foton (sötnosen våran)

Mamma

2008-12-15 @ 07:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0