Fläkten

Idag var Mathias och hämtade fläkten som vi lade undan igår, eller rättare sagt som vi inte kunde betala igår eftersom dom hade fel på kortläsaren.

För ett tag sedan visade vi fläkten för min mamma, eller inte exakt den här fläkten men en liknande, och då frågade hon vart vi skulle ha den TV:n. Den ser inte ut som en traditionell fläkt om man säger så, jag har inte riktigt bestämt mig för om jag tycker helt om den men jag litar på Mathias, han vill verkligen ha en sån här.


Bild: www.eico.dk

De finns ju dom som ser precis ut som en TV, se själv


Bild: www.eico.dk

Nere i huset är golvet i allrummet, efter idag, nästan helt färdigt. Det har pysslats lite i köket, förberedande av fläkt uppsättning m.m. Inga bilder på detta eftersom det inte blivit något besök idag, jag, Milia & mamma har varit och uppvaktat mina kusiner som fyller 20 år idag respektive 17 år den 17/12, stort grattis till dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0