Jag älskar vintern

när den är som den är nu. Det är alldeles vitt på backen och ännu mer är på väg ner. De har snöat hela dagen och de är så fint vitt, vitt, vitt. Nu får vi bara hopps att de får ligga kvar, helst resten av året, de låter länge men faktum är att de inte alls är så långt kvar av de här året.

Några som förmodligen inte bryr sig om huruvida snön ligger kvar eller inte är familjen Wislquist/Nylund som imorgon påbörjar sin resa till Indien och inte kommer hem förrän dagen innan de nya året. Lite avundsjuk är vi för även om jag precis har sagt att jag älskar vit vinter så älskar jag sol och värme ännu mer. Vi önskar er en trevlig resa, god jul och ett gott nytt år! Hur dom har de i Indien kan ni läsa här: http://wiselquist-nylund.blogspot.com


Kommentarer
Postat av: cajsa

Hej lilla gumman!

Jag är säker på att allt blir kanonfint i ert nya hus. Vi ser fram emot inlyttningsfesten! Kram från Cajsa & Magnus m familj.

2008-12-12 @ 23:20:54
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0