Jag ser det snöar eller inte just nu

Det har kommit en hel del snö här idag och Mathias sa senast igår att vi måste skaffa en spade/snölasse ner till huset. Nu är det verkligen dax, jag var ner en sväng förut och det blev en hel del snö i skorna på vägen in till huset. Hoppas hoppas hoppas att den här snön får ligga kvar nu då, det är ju så himla fint ute nu. De brukar ju ganska ofta kunna regna dagen efter det har snöat så att de blir så där hemskt slaskigt och halt.

Milia var ute och skottade med morfar och pappa och fick åka snölasse, jätte jätte kul.







     

När jag var ner till huset höll Mathias på att lägga golv och de här var första gången jag såg ett helt golv. Tidigare har dom alltid hunit lägga skyddspapp över golvet, de såg väldigt bra ut i alla fall.





Nu i eftermiddag/i kväll, när Mathias har hjälp, ska dom fortsätta med köket, spännande, kanske några av vitvarorna kommer på plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0