Kommentarer

Det är ju inte så många som läser bloggen men jag har ändå tyckt att det har varit lite tråkigt att det inte är någon som lämnar någon kommentar. Nu vet jag varför eller det kan bero på att det inte går att lämna kommentarer. Det ska gå men det är något fel så jag håller på att utreda det nu så snart kan för hoppningsvis alla ni som sitter och är ivrig att få lämna kommentarer att kunna göra det. 

En som följer bloggen dagligen är min farfar (och farmor tror jag), han ringde igår och sa att han tyckte att det var så roligt att gå in och läsa vad vi gör. Det känns ju extra roligt att kunna visa och berätta för dom som bor en bit bort och som man träffar och pratar med alldeles för sällan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0