Mathias glömde

Idag har jag/vi inte varit ner till huset så jag har inga bilder att visa på micron och ugnen som nu sitter på plats eftersom Mathias glömde berätta för mig att dom satte dit de igår kväll. Hade jag vetat de hade jag kanske ansträngt mig lite mer för att ta mig ner...

Mathias och Dan har varit i huset hela dagen, dom har byggt toalådan till lilla badrummet så att kakelsättaren kunde börja kakla där idag, en vägg blev färdig. Varför toalåda? Jo vi kommer att ha vägghängda toaletter i båda badrummen och då måste man bygga ut en "låda" från väggen bland annat för att kunna fästa sitsen och för att kunna komma åt om de blir något fel.

Imorgon ska jag och Karina vara nere i huset och försöka hjälpa till, hoppas de finns något vi kan göra eller FÅR göra kanske jag ska säga. Milia ska vara med mormor, på eftermiddagen ska hon få följa med mormor och morfor och titta på morbror Krilles hockeymtch.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena nattbloggarn!!!!

Själv har jag legat och tittat på svt play - himlen kan van vänta, snyft....

Tänkte bara meedela att du kan räkna med ett besök i huset i morgon av dina blivande grannar!! Seees, natti natt.

2008-12-20 @ 00:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0