Mer än bara husbygge

Den här bloggen börjar mer och mer handla om mer än bara husbygget, de var väl kanske inte tanken men nu har de blivit så. Vi gör ju annat än bara bygger hus, Mathias bygger mycket hus, jag bygger hus indirekt och Milia bygger inge hus alls bortsett från att hon brukar var där nere och sopa och hammra lite. Jag och Milia gör med andra ord väldigt mycket annat än bygger hus. De har nästan varit lite svårt att inte skriva vad vi har gjort medan Mathias mfl har varit i huset, nu har de börjat smyga in lite inlägg om de utan att jag egentligen har tänkt på de.

Vi får väl se om det fortsätter att komma sådana inlägg, mest troligt gör det de.  

Kommentarer
Postat av: sandra

Hej vännen!

Jag hejar på dig, fortsätt skriv - vad ska jag annars göra på mina nattpass ( när jag har lugnt dvs...)

Tack för glöggen idag, supergott. Vi hörs och syns. kram kram

2008-12-14 @ 02:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0