Milia har inspekterat sitt rum

Idag åkte jag och Milia ner till huset dels för att hämta Mathias, dels för att se vad som hänt sedan sist. Milia fick se sitt rum som hon aldrig har sett de förut, med lite möbler, tapetserat och utan täckpapp på golvet. Ni skulle ha fått se leendet på hennes små läppar när hon såg den lilla möbeln och sängen. Hon sprang fram till soffan direkt och skulle upp, ännu gladre blev hon när hon upptäckte att hon kunde stå på soffan, titta ut genom fönstret och vinka till grannen som stod i köket, hej hej.

     

     

När hon hade sagt hej hej till grannen ungefär 30 gånger så hoppade hon upp i sängen, sprang fram och tillbaka och hoppade, LYCKA! Tillslut fick Mathias bära ut henne i bilen under vilda protester, hon ville inte åka därifrån. e känns ju skönt att hon vill vara där.



Vad har hänt då? Jo väggarna i lilla barumet är så gott som färdig kaklade, de saknas några plattor för att kunna göra färdigt i fönstret. Golvet har påbörjats och de ser ut att bli väldigt bra.





Lådan till toaletten inklusive de inbyggda facket för toalettrullar är också färdig. Mathias gillar att bygga in saker och de är jag glad för, de blir väldigt snyggt.




Kommentarer
Postat av: SS

Så där jag... Nu är nattbloggerska igång igen!!!!

Inte för att jag sitter "göralös" på jobbet men tog en snabb paus....Vad roligt att se Milia så glad för rummet, förstår du vad härligt ni kommer att få det - snart mycket snart.

kram på dig, hörs imorgon.

2008-12-27 @ 00:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0