Milia kan snart flytta in

Idag fick MIlia följa med mormor och morfar till min farmor och farfar i Sollefteå. Jag åkte ner till Mathias, Dan och Karina i huset. De känns som att vi fick ganska mycket gjort idag fast ändå inte. Igår kändes de som att vi inte alls fick så mycket gjort men fick ändå de, konstigt.

Milias rum är i alla fall helt klart nu, de står till och med lite möbler där inne. Vi har ställt dit de möbler som vi har lämnat in för målning och nu fått tillbaka. Sängen som jag fyndade på Blocket för 500 kr, soffan, bordet och stolarna som är efter mig, jag fick dom av min mormor när jag var liten för 25 år sedan, tallrikshyllan som vi fick av min moster och stolen som jag fyndade på loppis. Allt står nu där inne så fint, de ska bli så roligt att se när Milia kommer in för första gången.
 
       






Hyllan ska hängas upp på väggen

De har börjats sätta kakel i köket och jag tror att det kommer att bli riktigt bra.





De har målats (en fågel viskade att en trogen läsare efterlyste bild på fotografen, dvs jag så här kommer de. Inte för att de kanske syns att de är jag men de är en bild i alla fall och där jag är med).



De har gjorts mer än detta idag också, bland annat tak- och golvlister och foder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0