Torsdag

I torsdags var vi förbi huset en snabbis, jag var ju aningens nyfiken på vad som hade hänt under tiden jag var borta. Tyvär hade det ju inte hänt så mycket, helt förståligt, eftersom Mathias blev dålig när jag åkte.

Elektrikerna hade ju i alla fall varit där så lite lysknappar, kontakter och spottar har vi nu. Helt vanliga vita traditionella knappar och kontakter har vi valt. Det finns ju hur mycket som helst att välja på, olika färger, olika material, designade m.m. En hel del av dessa är betydligt finare än dom vi valde men det känns inte som att man vill lägga ut en "förmögenhet" på knappar och kontakter. Jag har aldrig tänkt på vad någon annna har för kontakter så jag tror inta att jag skulle ha tänkt - O vilka fina kontakter och lysknappar vi har, va glad jag är att vi betalade extra för att få just dom här...

  

Spottarna sitter nu i taket





Milias kojor stod kvar så hon kröp in i en direkt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0