Färg, tapeter, kakel & klinkers

Idag blev det ingen tid i huset för min del, jag har sprungit hos diverse färghandlare och en butik som säljer kakel & klinkers Jag tillbringade två timmar i en butik med endast kakel och klinkers, de ni. Detta fick jag gjort/bestämt:

Har nu bestämt mig för den röd-, orange- och rosarandiga tapeten till Milias rum.
Har bestämt vilken brytning vi ska ha på den vita färgen som ska målas överallt där vi inte kommer att ha tapet.
Har hittat två tapet alternativ till väggen i hallen.
Har bestämt vilka kakelplattor vi ska ha i badrummen.
Har hittat två klinkers alternativ till stora badrummet.
Har hittat två klinkers alternativ till lilla badrummet.
Har hitat två klinkers alternativ till groventrén och entrén.

Det blir nog en vända till kakel butiken imorgon igen, då måste Mathias följa med och avgöra. Jag har så svårt att bestämma något utan att någon endaste person är med och tycker till. Då räknar jag inte med butikspersonalen för det ska ju vara ågon som jag känner och vet har ungefär samma smak som mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0