Toddler

De här har egentligen inget med vårt husbygge att göra men jag måste ändå få berätta om en jätte fin barnbutik som har öppnat på Storgtan 1 i Sundsvall. Den öppnade i torsdags och vi gjorde ett första besök där idag. Det fanns ganska mycket som skulle kunna få följa med oss hem men det är ju jul snart och tomten kanske också besöker Toddler om han får brist på tid och inte hinner tillverka allt i tomteverkstan.

Dom säljer både kläder, leksaker, barnrumsinredning, barnvagnar och bilbarnstolar. Dom hade mycke fina träleksaker från JaBaDaBaDo.

Ett födelsedagståg från just JaBaDaBaDo fick följa med oss hem, jag har kollat på detta ett tag men inte fått fingrarna ur och beställt det och nu slapp jag ju de. De är jätte fint att ha stående framme hela tiden men framförallt på kalas bordet. I varje vagn kan man sätta ett litet ljus och i vagnen längst bak sätter man födelsedags talet, siffrorna 1-6 får man med och jag tror inte att man använder det längre än till 6:e födelsedagen.



  

Den söta lilla Barbapappa väskan fick Milia av mormor. Den har hon burit runt, packat i och ur ikväll, hon har även provat om det går bra att stå och hoppa på den. Än så länge är den hel, vi får väl se hur länge.





Jag köpte även träbokstäver från Micki som jag hade tänkt att hon ska ha på dörren till sitt rum. Dessvärre så saknas det redan en bokstav, vet inte vart den kan ha tagit vägen, den kanske blev kvar i butiken för här finns den inte.

 

Vi kommer absolut att besöka den här butiken igen, hoppas verkligen att det går bra för dom så att dom får finnas kvar länge.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0