Milias rum

Randigt är ju väldigt snygg och nu har jag hittat ett till alternativ till Milias rum. Fast ändå inte, den är nog lite för "vuxen" hon är ju trots allt bara 15 månader, hon ska ha ett gulligt, barnsligt rum.



Den här tapeten fick jag syn på innan Milia föddes och då tänkte jag direkt att den här ska hon ha på sitt rum. Den är ju så gullig. Då visste jag inte att vi ganska omgående efter hennes födelse skulle bestämma oss för att bygga hus. Det som skulle bli hennes rum i lägenheten gjordes aldrig iordning till barnrum eftersom vi skulle sälja lägenheten ganska snart och tyckte att det var onödigt att göra om rummet. Nu känns hon lite för stor för den här tapeten, nästa barn kanske kan få den på sitt rum... Fördelen är ju att den passar både en pojke och en flicka.



Båda dessa kommer från www.intrade.se


Man kan ju göra väldigt mycket roligt med wallies också om man inte hittar någon tapet eller som komplement till tapeten man hittar. Med wallies blir det lätt att förändra och lätt att förnya. Vill man så kan man ju faktiskt göra egna wallies också, det funderar jag på. Om det blir den rosa-, orange-, röd- och vitrandiga tapeten kanske det blir stjärnor i olika storlekar i samma färger... vi får se, har nämligen inte sett att det finns några stjärnor i dessa färger. Blir det däremot tapeten med stjärnor så blir de inte det. 

Dessa var ju annars ganska fina, enkla i fina färger. Dessa hittade jag på www.loppanopiraten.se (väggdekaler ColdCoffee).

Väggdekaler Cirklar

Om Milia själv får bestämma så skulle det nog bli Nalle Puh, hon älskar Puh. Varför skulle inte hon få bestämma? De är ju hennes rum, så kanske någon av dessa från www.barnlycka.se.

Nalle Puh Mätsticka  Nalle Puh och hans vänner dekaler

Vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0