CYKEL!!!

För ett par dagar sedan skrev jag att jag var den enda i familjen som saknade cykel, i morse när jag vaknade stod de en cykel i hallen. Den var till mig, jag fyller nämligen år idag och helt ovetandes utan minsta lilla misstanke har min kära sambo och dotter gått och köpt en cykel till mig, gissa om jag blev glad. De var precis en sån cykel som jag ville ha, en lite "damigare" modell med bred sadel, få växlar, forbroms, cykelkorg och pakethållare.





I eftermiddag/ikväll har vi haft fullt hus här hemma, jag bjöd in till fika med kaffe, tårta och bullar med mera. Ingen bjöds in för att jag skulle få en massa presenter utan för att fika och umgås, ändå var "presentbordet" fullt av fina ting. Av de bordet att döma skulle man kunna tro att jag fyller jämt men jag fyller inte ens halvjämt, jag fyller bland de ojämnaste man kan fylla. Jag har alldeles för snäll familj och vänner, TACK ALLA för både fina presenter och för att ni ville komma.

     
1. & 2. Dom små fick ett eget bord att fika vid, vi tog ut Milias lilla möbel till vardagsrummet. 3. Den minsta (som inte fikar ännu) körde runt i gå stolen och ville gärna ta de som låg på de lilla bordet.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Men vilken trevlig överraskning! Grattis på födelsedagen.

2009-04-22 @ 19:42:11
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0