Laddad

Nedräkninen har börjat, bara si så där 9 timmar kvar tills klockan ringer och skriker UT OCH RÖR PÅ FLÄSKET! Jag längtar faktiskt, känner mig laddad att sätta igång med morgon promenaderna, frågan är om jag kommer att känna mig lika pigg och laddad kl. 05.30 imorgon... jag får tänka på hus skön det kommer att kännas efteråt.

Tack vare inlägget om promnaderna igår har jag dessutom fått två vänner som vill sluta upp och gå vid min sida, härligt. De blir både lättare och roligare när man har sällskap och förhoppningsvis är någon av oss alltid VÄLDIGT sugen på den där promenaden, då kan man ju bara inte säga nej och stå över hur osugen man än känner sig.

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Vi verkar lika peppade! Sillen, nubben, äggen & godiset står mig upp i halsen...Lycka till!

2009-04-14 @ 21:57:44
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com
Postat av: HUSnrNIO

Kom du upp då? Helt klart enklare och trevligare om man får sällskap. Ha en bra dag.

2009-04-15 @ 11:03:02
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0