Rosa

Bortsett från Milias rum är de väldigt vitt på våra väggar. De var ett medvetet val, inte bara för att de är snyggt och stilrent utan även för att vi ville bo in oss och känna efter om och var vi evuntuellt skulle vilja ha färg/tapet. Nu är jag sugen på lite färg, i vårt sovrum, och jag är lite inne på rosa, varmt och mysigt. Mathias är INTE de minsta sugen på rosa... vi får väl se om jag kan lyckas övertala honom men troligtvis inte så jag får drömma vidare och leta i en annnan färgskala.


Den här tapeten skulle gärna få komma upp i sovrummet men gärna med ränderna liggandes. Hmm med lite grönt kanske rosa går bra?



Även denna skulle jag kunna tänka mig liggandes men den är ju väldigt rosa så den behöver jag nog inte ens visa.


Kanske den här...


eller den här?
Samtliga bilder är lånad från www.tapetenshop.de


Han lär nog inte hoppa högt av förtjusning över någon av dessa.  Enda rummet han frivilligt skulle gå med på att sätta upp någon av ovan tapeter är i Milias rum men där sitter de redan en och den har inte suttit där speciellt länge så som sagt jag får drömma vidare. Men visst skulle de vara mysigt med rosa i sovrummet? Varmt!


Kommentarer
Postat av: mamma

Klart att de ska sitta rosa fondvägg i sovrummet? jag röstar på den översta tapeten med lite grönt i kanon snygg.

Go for it

2009-04-07 @ 06:06:19
Postat av: HUSnrNIO

Jag gillar rosa men sambon är väl sisådär därför har jag till vår gråa fondvägg och matchande enfärgade väggar rosa som accentfärg på dekorationssakerna i vårt sovrum. Sen kan ju jag tycka att det vore läckert med en rosa fondvägg... men om det ska vara ränder så ska tapeten sättas så att de blir vågrätta. Lite svårt att få sig en uppfattning om tapeterna på så nära håll och så liten bit utav dem. Lycka till med övertalningen:) Här kan du se en skymt från vårt sovrum dock finns det en massa piff och pyssel som återstår... http://hilajns.blogg.se/category/hemma-hos-sovrum.html Ha en bra dag.

2009-04-07 @ 10:39:20
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Thomas Express

Schöne Auswahl an Tapeten ;)

2009-07-13 @ 18:26:22
URL: http://www.tapeten-express.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0