SOLEN skiner

Igår inleddes påsken med jätte grått och trist väder men idag visar termometern + 7,5 grader och SOLEN lyser, härligt. Vi har tillbringat förmiddagen ute med både arbete och lek. Nu när de smälter och tinar kommer allt skräp och annat som legat gömd under snön i vinter fram och värre blir de väl när all snö försvunnit. Jag och Milia gick en sväng till lekparken som också har tinat fram nu.



     

Igår kväll fick vi trevligt besök av mina föräldrar och vänner från MODO-land, de blev som lilla julafton här hemma. Alla barn fick påskägg (INKL. jag), Milia fick påskpresent av både mormor och morfar, skottkärran ovan, och familjen Andersson, en svart påskhare som jag har adopterat och placerat i köket för den var som gjord för de. Sen fick vi också en inflyttningspresent av familjen Andersson och de var inte vilken inflyttningspresent som helst nä de var något som jag så gärna velat ha och tänkt önska mig till stundande födelsedag.



     

Vi är bortskämd vi som får så mycket fina inflyttningspresenter, de är absolut inget vi tigger om och räknar med men vi är glad och tacksam för allt fint vi har fått.

Nu är kaffet klart så nu ska jag gå ut och sätta mig i SOLEN igen innan plutten vaknar.

GLAD PÅSK alla våra vänner, alla som vi känner och inte känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0