Rosa liten sötsak

Idag är egentligen min lediga dag men jag kände att jag låg lite efter på jobbet och behövde jobba ett par timmar. Farmor och farfar kom och var med Milia så jag behövde inte ha dåligt samvete av att lämna henne på dagis på vår lediga dag. Milia blir alltid glad när farmor och farfar kommer men idag tror jag nog att hon blev om möjligt ännu gladare. Med sig hade nämligen farmor och farfar en alldeles egen trehjulig cykel till Milia. En sockersöt rosa liten cykel som genast skulle monteras och provas. Den blev inte färdig innan jag åkte, de tog alldeles för låg tid för farfar tyckte Milia, till jobbet så jag såg inte ansiktsuttrycket när hon satt på den första gången, jag kan bara föreställa mig. De var i alla fall en VÄLDIGT stolt liten tjej som visade SIN cykel som mamma absolut INTE fick provsitta när jag kom hem. Just nu cyklas de bara innomhus, de får torka upp lite mer innan vi tar ut och skitar ner den.


Visst är den fin?! Nu är de bara mamman i huset som inte har en cykel, min blev stulen när vi bodde i lägenheten. Undra om man kan hitt en liknande Milias i vuxen storlek...

Den är inte med på bilden men de följde med en stång som man fäster bakom sadeln så att man kan hjälpa till att skjuta på och styra utan att behöva gå böjd som en krok och få ont i ryggen, jätte bra.

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Vilken fin present! Bra med en sån där stång, hade inte en sådan cykel till W men funderar starkt på att lilla M ska ha en sådan. Lycka till med egan cykelletandet.

2009-04-18 @ 10:32:45
URL: http://hilajns.blogg.se/
Postat av: Cajsa

Hej å hå vad det kommer gå! Lilla S kör som en galen på sin!

2009-04-18 @ 16:14:25
URL: http://wiselquist-nylund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0