Vi har flyttat ut...

...därav dålig uppdateringen här. I och för sig har  vi en  bärbar dator med mobilt bredband så jag skulle kunna ta med mig den ut men jag vill inte.

Igår gick vi ut kl. 09.15 och gick inte in förrän vid 19-tiden bortsett från några korta turer in för att byta blöja och hämta mat och dryck. Vi har haft otroligt fint väder hela helgen, så vitt jag vet har de aldrig varit så här varmt den här tiden på året tidigare och de var många som var lite lätt rödbränd igår kväll.

     



Vi var först ute i lekparken igår morse men de dröjde inte länge förrän de var "fullt" av barn och vuxna. Nästan alla barnen går på Milias dagis och de är ju jätte roligt att så många bor i närheten så att man även träffas utanför dagis.

Kl. 11.30 tändes den gemensamma grillen i lekparken så vid 12 åt de flesta sin lunch där ute, jätte trevligt. Vi är rätt nöjd med området vi vade att flytta till, igår eftermiddag när vi gick in för att hämta köttet vi skulle grilla hos våra vänner och tillika grannar sa jag och Mathias i kör - vi bor rätt bra, de här är optimalt. (De är klart man kan bo bättre men inte vi, inte just nu).  

I fredags kom mamma och pappa ner på premier grillning hos oss, gott blev de men tyvär fick vi sitta inne även fast vädret tillät utomhus middag. Första och största anledningen till att vi inte satt ute (se bild nedan).


Mysig miljö va?


Milia fick en dockvagn av m & m att ha ute och den skulle ut på en gång och har dragits fram och tillbaka till lekparken flitigt i helgen.

Summering: En super skön helg med fantastiskt väder! Sådana här helger hoppas vi att de blir många av framöver och till sommaren hoppas vi att hela veckorna ser ut så här.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för en trevlig Fredagkväll och vad bra att Milia tycker om vagnen vi köpte en liten söt sak till en liten söt tjej.

2009-04-27 @ 08:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0