Kalas nr 2

Idag var de då dags för de andra och sista kalaset för att fira Milias 2-års dag. De var vännerna som var inbjudna och Milia bjöd på lite mer barnvänlig mat i form av hamburgebuffé, tårta, saft, kaffe och kakor. Gästerna verkade nöjda och så även Milia som återigen fick en massa fina presenter. 


Efter att ha varit med när Cajsa gjorde tårtan i fredags gjorde jag idag en på egen hand och den blev jätte god. Så nu kan jag nog säga att jag kan göra tårta, tack C för de.

De har varit en intensiv kalashelg den är helgen, 2-års kalas i fredags, kräftskiva i lördags och 2-års kalas idag, imorgon är åter till vardagen igen med jobb för mig och Mathias. Milia däremot fortsätter sin ledighet, hon ska vara hemma med mormor, dom ska leka i stugan, dom ska hälsa på R, dom ska fika och laga mat. Hoppas mormor inte har planerat något annat för i så fall får hon nog ändra dom planerna.

        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0