Marknad

Innan kräftskivan i lördags var vi en sväng till den årliga marknaden. Över 300 knallar ställer upp sina bord med både de ena och de andra. Den enda knallen jag hade för avsikt att göra av med pengar på var tyvärr inte där i år. Men några påsar fick vi med oss hem ändå, korv till Mathias, nygräddat tunnbröd och en gåbort present (till kräftskivan).


Milia fick rida häst på barnmarknaden innan vi begav oss hemmåt. Från att ha varit toalt livrädd för djur till att rida häst, ett väldigt stort steg på vädigt kort tid.

Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Så duktig hon var att hon vågade :)



Sv: Jag håller med. Man uppmärksammar nog att tiden går mer nu när man har barn. För den går verkligen snabbt! :)



Ha en underbar dag!

2009-08-18 @ 08:38:45
URL: http://etthustilloss.blogg.se/
Postat av: mormor

Mormors hjärta har blivit så modig

2009-08-18 @ 19:48:43
Postat av: HUSnrNIO

Kul att hon vågade:) Är ju så underbart med djur, enligt mig iaf. Får nog bli en tur till höstmarknaden i helgen. Blev lite sugen nu när jag kikade in här.

2009-08-18 @ 20:10:38
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0