Njuter

Jag njuter dom sista dagarna semester nu. På måndag är de tillbaka till verkligheten, kan inte fatta att de redan har gått fem veckor och att vi snart befinner oss i mitten av augusti och bra precis i mitten av denna månad fyller en alldeles speciell, underbar liten prinsessa två år, vår prinsessa. De pratas mycket om att fylla år nu, så fort hon ser en svenska flagga säger on grattis grattis (den som fyller år på dagis får ha en bordsflagga vid sig). Nästa vecka måste de bakas utav bara den, kan inte förstå varför jag inte gjort de lite tidigare. Jag har ju trots allt varit ledig i fem veckor och jag kan ju inte skylla på att vi hängt på stranden i de fina vädret för något sådant har vi inte haft.



De känns i alla fall väldigt skönt att de blir en mjukstart på jobbet, tre veckor sedan åker vi till varmare breddgrader i TVÅ veckor, underbart! Längtar, längtar, längtar!

Kommentarer
Postat av: HUSnrNIO

Så skönt att ha två veckors solsemester att se framemot när du börjar jobbet. Känns lite lättare då:) Ha en trevlig lördag.

2009-08-08 @ 11:09:23
URL: http://hilajns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0