Efter regn kommer sol... om en vecka iaf

Regnet har öst ner större delen av dagen, vad passar då bättre än att spela en golftävling?

I mitten av juni anmälde jag mig till den årliga golftävlingen som anordnas på jobbet. Förhoppningen då var att jag skulle ha hunnit spela några rundor under sommaren med tanke på att jag dom senaste två åren knappt spelat någonting. En, en enda runda har jag hunnit med innan dagens. Med dom förutsättningarna hade jag inge större förhoppningar eller förväntningar på ett bra resultat men är ändå ganska nöjd, efter första nio i alla fall. Sista nio hålen ösregnade de hela tiden, de var VÄLDIGT blött.

Ungefär vid den här tiden om en vecka landar vi i Turkiet, där hoppas vi på regnfria dagar med mycket sol, de behöver vi. Regnet har vi fått nog av. Om jag skulle sammanfatta vädret sommaren 2009 sulle de räcka med ett ord: REGN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0