Tack mormor!

Veckans två inledande dagar har snälla mormor varit hemma med Milia medan jag och Mathias har jobbat. Onsdag och torsdag är Mathias ledig och på fredag är jag ledig sen är de helg IGEN.

Dom verkar ha haft mysiga dagar här hemma mormor och Milia. De var roligt att titta i kameran och se lite av vad dom har haft för sig.


Idag var dom en tur till skogen för att plocka blåbär, hon visade stolt upp skörden för mig när jag kom hem.


Dom gjorde pannkaka till lunch och Milia fick knäcka äggen alldeles själv.


Dom har degat och gjort ansiktsmasker.


Kommentarer
Postat av: MAMMA

Tack själv för att jag har fått rå om lillhuldan vi har haft 2 jätte mysiga dagar.

2009-08-20 @ 09:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0