Vidriga varelser

De finns inget jag tycker är så äckligt som grodor, dom är vidriga djur som ger mig tryck över bröstet, dom får ögonen att tåras och sprider en sorts panik i hela kroppen. De spelar ingen roll hur stor/liten dom är eller om dom är helt ofarlig, jag styr inte räddslan och de är svårt att få andra att förstå men jag avskyr dom som pesten. 

De är inte sällan man får höra -Grodor är ju inte farlig... spelar ingen roll och faktum är att världens farligaste djur är fakiskt en groda, i och för sig inte de grodor som bor här omkring men ändå.

Hur äcklig jag än tycker att dom är verkar de nu som att jag kanske måste byta åsikt. Dessa skyltar fanns att läsa på Universeum:

 





Jag som gärna hade sett att dessa vedervärdiga varelser hade utrotats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0