Dan före dan före dopparedan

Om bara 30 minuter är de dan före dopparedan, en dag som kommer att bli allt annat än vad jag hade tänkt mig. Planeringen som sprack var att ALLT skulle vara klart idag, att morgondagen skule tillbringas hemma från morgon till kväll i lugn och ro med utelek, uppesittarkväll och annat mys. Så blir de inte, sista klappen ska inhandlas, sista maten, sista drycken m.m. m.m. De kommer att vara så mycket folk överallt, köer, köer och åter köer, de hade jag tänkt slippa och framförallt skona Milia ifrån...  

Nu är de som de är och de är bara att göra de bästa av de, jag ska göra en noggrann planering nu så att de går så smidigt som möjligt. Bättre lycka nästa år.


Kommentarer
Postat av: G

God Jul på Er!



Massor av kramar till Er och familjen i övrigt. Hälsa alla!

2009-12-23 @ 16:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0